Известие

Collapse
No announcement yet.

Тропа вариатор

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тропа вариатор

    Пичове разтропа се вариатора и въпроса ми е какво става ако свърши напълно какви са последствията или няма такива? колата е 166 2.0 тс
    Alfa romeo 166 3.2 V6 241hp 2004г.
    Lancia Thesis 2.4 JTD 150hp 2003г.

  • #2
    Когато се износва, вариатора следствое на това си дава закъснение на смукателния вал. Може да имаш намалена мощност в ниските обороти. Друго фатално няма.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Колко време "тропа"?
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • #4
        Тропа до живот или докато госмениш или поправиш -поправката е успешна само ако тропането е в началото после този ход е не достатъчно ефективен .
        sigpicAlfa 155 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
          Тропа до живот или докато госмениш или поправиш -поправката е успешна само ако тропането е в началото после този ход е не достатъчно ефективен .
          Въпроса ми беше към автора на темата във връзка с това което си обяснил.
          Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
          Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
          "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
          When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от BIzZkIt4o Покажи съобщение
            Пичове разтропа се вариатора и въпроса ми е какво става ако свърши напълно какви са последствията или няма такива? колата е 166 2.0 тс
            как разбра, че е вариатора, може да са хидравличните повдигачи

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
              как разбра, че е вариатора, може да са хидравличните повдигачи
              Колега, ти чувал ли си вариатор как трака????
              "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                Въпроса ми беше към автора на темата във връзка с това което си обяснил.
                ок
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
                  Колега, ти чувал ли си вариатор как трака????
                  след три години опит разбрах, че вариатора тропа предимно в главите на някои колеги

                  Comment


                  • #10
                    Обикновенно ,шума от заминалия вариатор се характеризира с тракане като от дизелов мотор.
                    Често причина за повреда на вариатора, особено след не голям пробег е дефект в работата на масления клапан, осигуряващ смазването му.
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                      Често причина за повреда на вариатора, особено след не голям пробег е дефект в работата на масления клапан, осигуряващ смазването му.
                      Абсолютна глупост. Колега прочети първо как работи вариатора.

                      Ако не работи соленоида няма и да работи вариатора. Следователно вътре в него няма да има движение респективно износване. Вариатора работи с масло под налягане. Има масло - работи, няма масло - не работи (работи клапана - има масло, не работи клапана - няма масло).

                      Мога ли да попитам колега ти под капака на бензинова Алфа ровил ли си се, че поставяш такива диагнози?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Абсолютна глупост. Колега прочети първо как работи вариатора.

                        Ако не работи соленоида няма и да работи вариатора. Следователно вътре в него няма да има движение респективно износване. Вариатора работи с масло под налягане. Има масло - работи, няма масло - не работи (работи клапана - има масло, не работи клапана - няма масло).

                        Мога ли да попитам колега ти под капака на бензинова Алфа ровил ли си се, че поставяш такива диагнози?
                        Чета по форумите какво пишат спецовете.
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                          Чета по форумите какво пишат спецовете.
                          Ами толкова са спецове. Значи това не е вярно пак го казвам. Просто си се износва. Имайте предвид, че вариатора докато карате се включва и се спира 100-тици пъти може би. С всяко подаване на газ той се включва после спира когато стигне определени обороти, при връщане на газта той пак се пуска и долу под 1800 оборота се спира. Това всяко пускане/спиране е движение вътре в него. И от силата на пружината зъбните колелца удрят корпуса и поради и въртеливото им движение го износват. Като се появят луфтовете вътре започва да чука.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            При всяко положение не е добре да се кара дълго с тракащ защото тогава ремонтния комплект не върши никаква раота а се отива направо на нов .
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                              При всяко положение не е добре да се кара дълго с тракащ защото тогава ремонтния комплект не върши никаква раота а се отива направо на нов .
                              В ланча форума ,повечето колеги които са сменяли само ремонтния комплект изкарват по 15тина К километра.

                              ---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:06 ----------

                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ами толкова са спецове. Значи това не е вярно пак го казвам. Просто си се износва. Имайте предвид, че вариатора докато карате се включва и се спира 100-тици пъти може би. С всяко подаване на газ той се включва после спира когато стигне определени обороти, при връщане на газта той пак се пуска и долу под 1800 оборота се спира. Това всяко пускане/спиране е движение вътре в него. И от силата на пружината зъбните колелца удрят корпуса и поради и въртеливото им движение го износват. Като се появят луфтовете вътре започва да чука.
                              Приемам забележката ти,ако повечето майстори във форума ни информираха така като теб,нямаше да говорим глупости.
                              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                              Comment

                              Working...
                              X